קניית קרקע

ניווט מהיר

קניית קרקע מקושרת גם תחום הנדל"ן וגם לנושא של השקעות. יש מי שיעשה שימוש בקרקע שלו לצורך בניית הבית שלו למגורים ויש מי שיראה בקרקע פלטפורמה להשקעה. הקרקע יכולה להיות בשימוש פרטי, חקלאי או מסחרי ולכל אחת מהאפשרויות האלה יש את המאפיינים שלה ואת הדרך שבה היא תשפיע על החיים ועל המצב הכלכלי של מי שהיא נמצאת בבעלותו. מכיוון שבישראל אין הרבה קרקעות פנויות ויש בה צפיפות רבה, הרי שכל קרקע פנויה וחופשית יכולה להיות הבאה בתור מבחינת בנייה או צורך. מכאן שמי שיש בבעלותו קרקעות עשוי למצוא את עצמו מחוזר ומבוקש על ידי חברות יזמות ונדל"ן כאשר אלה ירצו לקנות ממנו את הקרקע על מנת לעשות בה שימוש ולהקים עליה מבנים שונים על פי תוכנית עסקית שהחברות האלה יתוו מבעוד מועד.

 

איך מתבצע הנוהל של קניית קרקע?

הגוף במדינה שאחראי על כלל הקרקעות הוא מנהל מקרקעי ישראל או כמובן בעלים פרטיים שכבר מחזיקים בבעלות על קרקעות אלה ואחרות. על מנת שהקרקע תהפוך לכזאת שרוצים להקים עליה מבנים או לעשות בה כל שימוש אחר צריך להכיר את תוכניות הבינוי שמאושרות על ידי גופי המדינה וכמובן מנהל מקרקעי ישראל. לכל תוכנית כזאת יש את הפירוט שלה ועל פיו ייקבע מתי היא יוצאת לדרך ומתי יש צורך לקנות את הקרקע המדוברת. תמל 3006 למשל היא תוכנית לבניית בניינים ברובע הצפוני בהרצליה ומי שרוצה לקחת חלק בפרויקט צריך לפעול מטעמן של חברות יזמות או נדל"ן שעוסקות בכך. התוכנית כוללת הקמת שכונה חדשה יש מאין שתהווה קהילה לכל דבר ועניין – בנייני מגורים, גינות פנאי ושעשועים, שטחי מסחר מוסדות ציבור ומבני תרבות לטובת הדיירים. התוכנית נמצאת בשלבים מתקדמים ולכן זה הזמן להצטרף לקבוצות הרכישה וכך להבטיח לקחת חלק בפרויקט שלבטח יהיה מוצלח במיוחד.

 

העניין הרב שיש בציבור לקניית קרקעות

התחום של נדל"ן מניב הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ובזכותו אנשים רבים מצליחים לממש בעלות שיש להם על קרקע זו או אחרת והם מרוויחים לא מעט כסף. בדרך זו הם יכולים להשיג תשואה גבוהה עבור קרקע שהם קנו להשקעה ובמקרים רבים התשואה יכולה להיות של אחוז דו ספרתי. חשוב מאד לפעול בצמוד לחברת נדל"ן ויזמות שפועלת בתחום ומכירה את הפרויקטים הרלוונטיים שיכולים להתאים לכל לקוח ולקוח. זה מה שיבטיח שההשקעה מבחינת הלקוח תהיה נכונה ותתאים להשקפת העולם שלו מבחינת ההשקעות והמטרות שהוא מציב לעצמו. ללא קשר לסוג ההשקעה – הדרך הנכונה לבחור השקעות קשורה בהצבת מטרות ובבחירה מדויקת וממוקדת של אופן ההשקעה והשל הסוג שלה. ההשקעה בקניית קרקעות לא מתאימה לכל אחד ולכן הליווי המקצועי חשוב ומהותי.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר