עבודות מומלצות לסטודנטים

ניווט מהיר

בתור סטודנטים בישראל, אנחנו הרבה פעמים רוצים לעבוד. חלקנו עובדים בשביל לממן את הלימודים שלנו, חלקנו מממנים גם שכר דירה והוצאות שוטפות כמו חשבונות למשל, אחרים מחזיקים ברכב ויש אפילו סטודנטים שרוצים לחסוך כסף תוך כדי שהם לומדים. כדי שניתן יהיה לעשות את זה, צריך לעבוד. עבודות מומלצות לסטודנטים שכדאי להכיר, יפורטו עבורכם בשורות הבאות.

מסגרות חינוכיות

יש כל מיני סוגים של מסגרות חינוכיות בישראל כמו בתי ספר, גנים, גנים פרטיים, פנימיות ולכן אפשר למצוא עבודה במסגרות הללו, עבודה שהיא די משתלמת. עבודה בפנימיות למשל משלבת אינטראקציה עם בני נוער שעברו כל מיני חוויות לא פשוטות או גרו בבתים שהם מורכבים, חוו אלימות פיזית ו/או מילולית וכדומה. לעומת זאת, עבודה בבתי ספר או גנים היא יותר פשוטה וכוללת למשל התעסקות עם ילדים בכל מיני ילדים.  עבודות מהסוג הזו דורשות הרבה מאוד סבלנות, חמלה ואמפתיה עבור הילדים, קור רוח, יכולת להכיל מצבי תסכול, כעס ומשבר, גישה לילדים ועוד.

עולם המסעדנות

אחת העבודות הכי פופולאריות היא עבודת המלצרות לסטודנטים. זוהי עבודה נוחה מאוד לסטודנטים משום שלרוב מדובר בעבודה במשמרות ואז בכל פעם שאין לנו מבחן, הגשה, או שיעור, אנחנו יכולים לתת משמרת. עבודה זו גם נחשבת ליחסית מתגמלת מבחינת הרווח שאנחנו עושים אל מול השעות שאנחנו משקיעים. יש אפשרות לעבוד במסעדות ברמה גבוהה למשל מסעדות שף ולהרוויח בממוצע בין 80-150 ש“ח לשעה, ויש אפשרות לעבוד במסעדות שהן יותר רשתות והאוכל מוגש  בצורה קצת שונה. גם עבודה בגלידריה, עבודה בבית קפה, עבודה בחנות שוקולד קשורות לתחום הזה באופן כזה או אחר.

בייביסיטר

עוד עבודה שנחשבת ליחסית משתלמת מבחינת הסכום שמקבלים לשעה היא בייביסיטר. אפשר לעבוד עם כל מיני ילדים בכל מיני גילאים אחר הצהריים. נשים רבות מתקשות לנהל את הבית ביחד עם הילדים והעבודה, זקוקות לעזרה ומוכנות לשלם לא מעט כסף על זה.

 

איזה עוד סוגי עבודות מומלצות לסטודנטים?

  • עבודה בתחום החקלאות
  • עבודה בחו“ל בתקופות שאין לימודים
  • עבודה במכירות בארץ
  • עבודה בתור מזכיר/מזכירה/נותן שירות
  • עבודה עם נוער בסיכון

 

איך תתנהלו נכון מבחינה כלכלית בזמן הלימודים?

ובכן, יש כמה דברים שצריך וכדאי לעשות. הדבר הראשון הוא קודם כל להבין כמה הוצאות יש לכם בחודש. ברגע שאתם מצליחים להבין כמה כסף אתם מבזבזים בחודש וזה כולל הכל מהכל, תוכלו להבין כמה כסף אתם צריכים גם לעשות. אם יש איזשהו פער בין מה שאתם מוציאים למה שאתם יכולים להרוויח, יש לא מעט דרכים שדרכן אפשר להוזיל קצת עלויות. אפשר לקנות את המצרכים הביתה במקומות זולים יותר, לוותר חודש או חודשיים על קניות וכל זה בעצם יאפשר לכם להימנע מפער בין מה שאתם מוציאים למה שאתם מכניסים.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר