השוואת מחירים חכמה שתחסוך לכם כסף

ניווט מהיר

לאורך השנה יש לנו לא מעט הוצאות. חלקן קבועות כמו שכר דירה ו/או משכנתא, ביטוחים, הלוואות, הוצאות רכב כמו דלק למשל ותחזוקה שלו, חוגים של הילדים לצד הוצאות משתנות כמו חופשות, בגדים, רופאים, טיפולים מיוחדים ועוד. אם גם אתם רוצים שהכסף שלכם יהיה שווה יותר, שתוכלו להנות ממחירים טובים יותר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להשוות מחירים. איך עושים את זה? יש כמה אפשרויות. בעיקרון, האפשרות הטובה והנוחה ביותר היא לגשת לאתרים שזה התפקיד שלהם. להשוות בין שירותים ומוצרים, להראות לכם כמה מחירים ואתם לפי זה תוכלו לבחור את המחיר הטוב ביותר. באתר checkit.co.il תוכלו לקבל רעיונות נוספים לגבי איך לבצע השוואת מחירים חכמה. בשורות הבאות נציג בפניכם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לחסוך כסף!

 

  1. לפני שמזמינים חופשה – מבצעים השוואת מחירים

לפני שאתם מזמינים את החופשה הבאה שלכם, בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו“ל, מה שכדאי מאוד לעשות זה להשוות מחירים. תוכלו לעשות את זה בכמה דרכים. דרך אחת היא להוריד כמה אפליקציות של טיסות ואז להתחיל לחפש טיסות בתאריכים או בתקופה הרלוונטית לכם לנסיעה. חשוב לדעת כי ככל שתזמינו את הטיסות שלכם יותר מוקדם, ככה המחירים שתקבלו, יהיו טובים יותר ונמוכים יותר. במקביל, כנסו לכמה אתרים המציעים חבילות נופש ונסו להבין מה יותר משתלם לכם מבחינה כלכלית, האם לפצל את החופשה למלון וטיסות ולשלם על כל אחד מהם בנפרד, או לרכוש סוג של חבילת נופש ואז לשלם עליה ביחד ולהיות סגורים מכל הכיוונים. לעתים, חבילות הנופש כוללות גם העברות ושירותים משלימים נוספים.

 

  1. לפני שמשלמים על בגדים משווים מחירים

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים להזמין את הבגדים שלהם באינטרנט. בעיקרון יש כמה דרכים לעשות את זה. אופציה אחת היא להזמין בגדים מאתרי אינטרנט ישראלים. יש כל מיני תקופות של סיילים או מבצעים מיוחדים למשל בחגים ובסוף עונה, מה שמאפשר לבצע קניות במחירים ממש ממש טובים. אופציה נוספת היא לבצע את ההזמנות שלנו מחו“ל מאתרים מובילים או פחות מוכרים. החיסרון הוא שהרבה פעמים צריך לשלם משלוח וגם צריך לשים לב שלא עוברים את ה- 75 דולרים, כי אז צריך לשלם מיסים. בכל אופן, לפני שאתם מזמינים בגדים באינטרנט, מאתר כזה או אחר, תמיד כדאי להשוות מחירים בין כמה אתרים. דרך נוספת לחסוך כסף היא להזמין לילדים בגדים לשנה הבאה שיש סיילים משמעותיים כמו חמישים או שבעים אחוזים הנחה.

 

  1. מקבלים קאש באק חזרה

עוד אופציה מעולה גם לחסוך כסף וגם להנות מעוד כסף, היא קאש באק. אז מה זה בעצם אומר? זה אומר שעל כל קניה שאתם מבצעים אתם מקבלים סכום מסוים בחזרה שמצטבר לכם בארנק הדיגיטלי עבור הקניה הבאה. מי מעניק לכם את הצבירה הזו? כל מיני אתרים שמרכזים בתוכם מגוון רחב של חנויות אינטרנטיות, בעיקר מובילות ומוכרות כמו הייהרב, אמזון, איביי, נקסט, אסוס וכדומה.

 

ועוד כמה טיפים לחסוך כסף

  • הצטרפו לקבוצות רכישה באזור המגורים שלכם על מוצרים שעולים לא מעט כסף.
  • הירשמו לניוזלטרים וככה תגלו מבצעים שווים לפני כולם.
  • הצטרפו לקבוצות רלוונטיות בפייסבוק.

 

לסיכום, אם אתם רוצים לחסוך ולהנות מיותר כסף, אם אתם רוצים שהכסף שלכם יהיה שווה יותר, הרבה יותר, זה הזמן להשוות מחירים על כל מוצר שאתם עומדים לרכוש ולבצע סוג של מחקר שוק.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר