טיפול טבעי – מהפך בעולם הרפואה המשלימה

ניווט מהיר

העולם שלנו הולך למקום טבעי יותר, בריא יותר, מתחשב יותר, אקולוגי יותר ואנחנו רואים את זה במגוון רחב של תחומים. עוד ועוד אנשים אשר חשים ברע או סובלים מבעיה בריאותית כזו או אחרת, נפשית או פיזית, מעדיפים לפנות לטיפולים מקבוצת הרפואה המשלימה. טיפול טבעי מביא איתו מגוון רחב של יתרונות, כאשר באתר savteva.co.il תוכלו להבין קצת יותר עליהם.

 

אז אילו סוגים של טיפולים טבעיים קיימים ומה היתרונות של כל אחד ואחד מהם?

  • תזונה נכונה – קיים קשר ישיר וחזק בין מה שאנחנו מכניסים לגוף שלנו לבין איך שאנחנו מרגישים. לא סתם נעשו נעשים מחקרים על כך כל הזמן. ככל שהתזונה שלנו עשירה יותר, מגוונת יותר ומבוססת על מרכיבים צמחיים כמו ירקות, פירות, קטניות, דגנים מלאים, אגוזים וכדומה, ככה נרגיש יותר עירניים, יותר אנרגטיים, יותר שמחים ונסבול פחות מבעיות רפואיות. לכן, אנשים הסובלים ממגוון של תסמינים, מחלות ובעיות רפואיות, נעזרים בתזונאי או רופא עם התמחות בתזונה טבעית כדי לשפר את מצבם. ניתן לרפא באמצעות תזונה נכונה מגוון של מצבים כמו בעיות שינה, כאבי ראש, לחץ ומתח, סוכרת, לחץ דם גבוה, דלקות ועוד.
  • טיפול בתנועה- יש היום מגוון של סוגי אימונים וטיפולים המשלבים תנועה. התנועה עוזרת להזרים דם וחמצן נקיים אל התאים והאיברים השונים בגוף. תנועה היא פלא ממש והיא מעולה גם מבפנים וגם מבחוץ. למשל, צ‘י קונג נחשב לאימון מצוין עבור אנשים הסובלים מתקיעות ומחוסר אנרגיה. ניתן לשלב גם אימונים כמו יוגה, פילטיס שיקומי, אימוני מתיחות, פלדנקרייז, שחייה טיפולית ועוד.
  • צמחי מרפא – לטבע יש כוח משלו. יש כל כך הרבה עצים, פרחים וצמחי מרפא המשלבים תכונות ורכיבים פעילים שיכולים לסייע במגוון של מצבים בריאותיים. יש צמחים מרגיעים, צמחים מניעים, צמחים לטיפול בדלקות, צמחים לטיפול חיצוני או פנימי. צמחי מרפא המסייעים במצבים של פטריות ועוד.
  • רפואה סינית – דיקור, טווינא, שיאצו, כוסות רוח – הרפואה הסינית מבוססת על תורה אשר קיימת אלפי שנים. התפיסה היא שהגוף שלנו הוא שלם וכל איבר שיוצא מאיזון משפיע על הגוף כולו. התפיסה היא תפיסה אנרגטית. יש מגוון של שיטות טיפול הלקוחות מהעולם הסיני כמו דיקור למשל שנחשב למאוד פופולארי בעולם המערבי. באמצעות מחטים קטנטנות ודקות ניתן לדקור נקודות ספציפיות, זאת בהתאם למצב הפיזי והנפשי של המטופל. המחטים מסייעות להזרים דם וחמצן לאזורים תקועים וכך הגוף מונע בצורה מיטיבה. באמצעות דיקור ושלל טיפולים הלקוחים מהרפואה הסינית, ניתן לטפל במגוון של מצבים כמו כאבי ראש, לחץ ומתח, רמות גבוהות של סוכר בדם, כאבים, דלקות, בעיות הקשורות למערכת העיכול ועוד.

 

כמובן שיש עוד סוגים שונים של טיפולים טבעיים כמו טיפולי מגע, פרחי באך…

 

איך בוחרים את הטיפול המתאים?

יותר נכון, חשוב לבחור את המטפל המתאים. זה המון עניין של חיבור אישי, תקשורת, כימיה, ידע מקצועי, ניסיון וכמובן יש צורך להתייחס לבעיה ממנה אתם סובלים, שכן בעיות ספיציפיות, ניתן לפתור באמצעות טיפולים ספציפיים. לא כל בעיה מתאימה לכל טיפול טבעי ולכן זה משהו שצריך להתייחס אליו.

 

לסיכום, אם אתם סובלים מבעיה רפואית כזו או אחרת, אין סיבה  למהר ולהתחיל לקחת תרופות או אפילו לעבור ניתוח. הרבה פעמים, טיפול טבעי יכול לעזור ולהקל עלינו בצורה ניכרת. כעת כל שנותר לכם הוא לבחור את הטיפול והמטפל הנכון עבורכם.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר