הכירו את הממתקים ללא נקיפות מצפון

ניווט מהיר

כולנו מכירים את החוויה של ההגעה אל הסופר מרקט או המכולת השכונתית. אנחנו עוברים על כל הסקטורים, מכניסים לעגלה את המצרכים שאנחנו צריכים כמו ביצים, חלב, קמח, שמן, מוצרי חלב לילדים, ירקות, פירות ועוד… אבל יש סקטור אחד שהוא לא חובה. סקטור שהמוצרים בו מכילים כמויות אדירות של סוכרים, חומרים משמרים, רכיבים שאינם בריאים לנו כלל וכלל. מוצרים שעוברים תהליכים מתועשים וגורמים בטווח הארוך לנזק פיזי לגוף שלנו. אנחנו מדברים על השוקולדים, החטיפים, הוופלות, העוגיות ובקיצור איזור הממתקים איפה שכל המוצרים שאנחנו תמיד שואלים את עצמנו אם לקנות או לא לקנות.

 

אז מה אפשר לקנות במקום ממתקים?

במקום לרכוש את כל אותם מוצרים שאינם בריאים לנו וגורמים לנו לנזק בריאותי. מוצרים אשר מעלים את הסיכון לחלות במחלות כמו סוכרת, השמנת יתר, כולסטרול גבוה, לחץ דם, מחלות לב וכלי ודם ועוד, ניתן לרכוש מוצרים שאינם מכילים סוכר או מכילים סוכר בכמות נמוכה. למזלנו הרב, היום על כל מוצר שמשווק לחנויות יש סימון האם הוא מכיל כמויות גבוהות של סוכר, שומן או נתרן. ככה בעצם אנחנו יכולים להימנע מצריכה של המוצרים האלה. אז מה לקנות במקום?

  • ארטיק טבעי – היום ניתן לרכוש ארטיקים טבעיים שמכילים פירות, יוגורטים, רכיבים טבעוניים מסוגים שונים ואינם מכילים סוכר לבן. הארטיקים האלה מעולים גם בתור משהו מתוק ומרענן באמצע יום חם, גם בתור פינוק לילדים אחר הצהריים כאשר הם חוזרים מבתי הספר ו/או הגנים וגם בתור קינוח כאשר אנחנו מארחים את בני המשפחה שלנו או החברים הקרובים לארוחה או סתם לביקור מהיר.
  • עוגיות ללא סוכר – היום, במקום עוגיות ועוגות עם סוכר לבן וקמח לבן, אפשר להנות מקינוחים בריאים. אפשר לשלב קמח כוסמין או קמח מלא ולבחור במקום בסוכר לבן או חום במגוון של ממתיקים אחרים הנחשבים לבריאים יותר כמו אגבה למשל, סילאן או דבש. תוכלו לבחור האם אתם רוצים להכין את הקינוחים בעצמכם, למשל בתור פעילות נחמדה עם הילדים שלכם, משהו שיכול לחשוף אותם למטבח וגם להעביר את הזמן בכיף, או לרכוש את המוצרים מחנויות טבע למשל או חנויות בריאות.
  • פירות – כן. פירות זה אחלה של ממתק בריא שלא גורם ליותר מדי נקיפות מצפון. יש שפע של פירות מעולים בשווקים גם בחורף כמו למשל תפוזים, אשכוליות, בננות, פירות יער, תותים, תפוחים ואגסים, אבל בעיקר בקיץ אז יש שפע אדיר של פירות ביניהם אננס, ענבים, אבטיח, מלון, קוקוס, שסק, אפרסקים, משמשים ועוד. לכל פרי יש את הויטמינים והמינרלים שהוא מכיל, לכל פרי יש את היתרונות הבריאותיים שלו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי גם כאן יש כמויות של סוכר ולכן מומלץ שלא לאכול יותר מ-3 מנות פרי.

 

ועוד כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם להפחית את צריכת הסוכר שלכם ולשמור על הבריאות

  1. הכינו את הארוחות שלכם מראש וככה בעצם תהיו שבעים לאורך היום ולא תחפשו כל הזמן משהו להכניס לפה.
  2. תדאגו שיש לכם פינוקים מתוקים בריאים זמינים כמו קוביה של שוקולד מריר איכותי, פרי זמין, חטיף אנרגיה וכדומה.
  3. אם אתם אוכלים קינוח, זה ממש בסדר, רק ביום שאחרי נסו לקזז את הקלוריות עם סלט טונה וביצה קשה למשל.
  4. בחרו פעילות גופנית שתוכלו להתמיד בה לאורך זמן.
  5. תימנעו מלבצע דיאטות כאסח, אלה פוגעות בבריאות ולא מחזיקות זמן רב מעמד.
  6. תהיו מודעים ועירניים לגוף שלכם.
בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר