ארטיק שוקולד

ניווט מהיר

ממתקים שיש בהם שוקולד וארטיק שוקולד בפרט נחשבים לממתקים מושחתים, עתירי סוכר, שומן וקלוריות. שוקולד הוא ממתק אהוב במיוחד ולכן גם מי שאוכל אוכל בריא ומאוזן ומקפיד על כך – ימצא את הדרך לשלב את השוקולד בתפריט שלו על מנת שלא להימנע ממנו לגמרי. יש סוגים שונים של שוקולד, כמו גם דרגות מגוונות של איכות ולכן חשוב מאד לשים לב למרכיבים שמהם עשוי השוקולד, לשילוב שלו עם מרכיבים בסיסיים אחרים וכמובן לחברת היצרן. יש לא מעט דרכים ליהנות משוקולד בלי רגשות אשם ובלי לחשוב שפוגעים בבריאות או בגוף. כך הדבר גם כאשר מדובר על ארטיק שוקולד או על גלידה בטעם שוקולד. מכיוון שכיום יש מודעות גבוהה במיוחד למרכיבי יסוד במזון ולהעדפה של מאכלים במצבים הטבעי ככל האפשר – אין ספק שגם בעולם השוקולד יש מה לבחור ומה להעדיף על פני מה.

 

מה הופך ארטיק שוקולד לטבעי ובריא?

מה שחשוב בארטיק הוא מרכיבי היסוד שמהם הוא עשוי – חלב או שמנת, בעדיפות לצמחיים, כמות מופחתת ככל האפשר של סוכר או אפילו היעדר מוחלט של סוכר וכמובן השוקולד – ארטיק שוקולד של מוג'ו למשל, עשוי משוקולד מריר שיש בו אחוז גבוה ככל האפשר של מוצקי קקאו, מה שהופך אותו להרבה יותר בריא גם משוקולד מריר אחר וגם משוקולד חלב. עבור ייצור הארטיקים נבחר שוקולד שמיוצר על ידי חברות מובחרות, מוכרות ומובילות בעולם השוקולד, מה שהופך את הארטיק גם לאיכותי מאד וכמובן גם לבריא מאד ביחס לשאר האלטרנטיבות. מה שמתקבל הוא שילוב מצוין של שוקולד איכותי עם גלידה שמתאימה גם לצמחוניים וטבעוניים ואפשר להיות בטוחים שהוא יהיה לא פחות ממושלם, טעים, מרענן וכזה שלא בהכרח מרגישים שיש בו מרכיבים שונים מאלה של הארטיקים הרגילים. מי שמקפיד לקרוא את המרכיבים שמהם עשויים מאכלים ומזונות שונים יעדיף את הארטיקים הבריאים של Mojo על פני הארטיקים המוכרים הרגילים וכך יוכל לאכול בהנאה גדולה וללא רגשות אשם או חרטות.

 

החשיבות של שילוב שוקולד בתפריט השגרתי

מי שאוהב שוקולד אך גם רוצה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן עלול למצוא את עצמו בהתלבטות יומיומית קשה ולא פשוטה. בעזרת הארטיקים עם שוקולד של Mojo הוא יוכל בהחלט ליהנות מכל העולמות – גם ליהנות מארטיק קפוא ומרענן וגם ליהנות מטעם השוקולד שהוא כל כך אוהב וזאת בלי להכניס לגוף מרכיבים בעייתיים, סוכר בכמות גבוהה או שוקולד לא איכותי. כיום יש דעה רווחת שעל פיה לא חייבים להתנזר ולהימנע לחלוטין משוקולד, ממתקים וחטיפים גם כאשר שומרים על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת ומה שצריך זה למצוא את האפשרויות הטובות יותר ביחד לאחרות ולבחור בהן.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר