אבד מפתח לרכב? הנה מה שאתם צריכים לעשות

ניווט מהיר

מקרים בהם אבד מפתח לרכב אלו ללא כל ספק מקרים מלחיצים עד מאוד שכן, כלי הרכב הוא אמצעי התניידות עבור הרבה מאוד אנשים – כך שהם תלויים בו, ומקרים בהם אבד מפתח לרכב עשויים לפגוע ביכולת התנועה. אולם, חשוב מאוד לציין כי מקרים אלו אינם סוף העולם שכן, במידה ואתם יודעים כיצד לפעול נכון בהחלט תוכלו להמשיך הלאה מבלי שהדבר ישפיע עליכם. אז מה עושים כאשר קורה מקרה כזה? ממה כדי להימנע ומהם הדגשים החשובים שיסייעו לכם? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות. 

 

אבד מפתח לרכב? הנה כמה דברים שחשוב לעשות

  • בדקו היטב את הסביבה – אמנם עצה זו נראית כמובן מאליו, אך חשוב מאוד לציין כי עליכם לחזור על עקבותיכם ולבדוק לעומק את הסביבה שלכם – לבחון כל פרט ופרט. במידה ואיבדתם את המפתחות שלכם במקום ציבורי, ייתכן כי אפילו תוכלו ליצור קשר עם ההנהלה על מנת שתוכלו לברר האם קיימת מחלקת מציאת אבידות כלשהי שתעזור לכם.
  • הזמינו מנעולן – עבור מקרים בהם אבד מפתח לרכב ולא הצלחתם לשחזר היכן הנחתם אותו לאחרונה, הרי שתצטרכו כעת לשכור את שירותיו של מנעולן באזור מגוריכם שיסייע לכם ויבוא לשעת צרה – כמו למשל מנעולן בתל אביב במידה ואתם גרים בתל אביב. מנעולן מקצועי ומנוסה בהחלט יוכל להכין עבורכם מפתח חדש או לסירוגין, לשכפל את הרזרבה במידה וישנה. 
  • צרו קשר עם סוכנות הרכב – עצה זו רלוונטית עבור רכבים חדשים. במידה וכלי הרכב שלכם עדיין באחריות, סביר מאוד להניח כי תוכלו לקבל מפתח חלופי במסגרת אותה אחריות מהסוכנות שלכם, אם כי אפשרות זו עדיין עלולה להיות יקרה וייתכן כי תצטרכו להמתין זמן ממושך לפני שתקבלו את המפתחות החדשים שלכם.

 

הימנעו מהמקרים הבאים

חשוב מאוד לציין כי על מנת שתוכלו למנוע מקרים נוספים בהם אבד מפתח לרכב, הרי שעליכם לשכפל את המפתח הקיים לאחר שתפתרו את הבעיה שלכם. כאשר יש בידכם מפתח רזרבי, הדבר עשוי לחסוך לכם כאב ראש, זמן רב וכן גם עלויות רבות בטווח הארוך. 

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר