חופשה במדבר – הדרך הטובה ביותר לשבור את השגרה

ניווט מהיר

נכון כי לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי הצפון הוא סביבת הצימרים המנצחת של מדינת ישראל, אך הדבר לא בהכרח נכון, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תקופה מורכבת שכזו. למעשה, הפעם אנחנו מציעים לכם לחשוב קצת מחוץ לקופסא, ולשקול חופשה במדבר. מדובר על חווית יוצאת דופן שתשנה לכם את כל אשר חשבתם עד היום – מרחבים פתוחים שלא נגמרים, נוף עוצר נשימה ובעיקר, הרבה שלווה ורוגע. אז רגע לפני שתחפשו צימרים בערבה שתוכלו לשבור בהם את שגרת היום יום שלכם, הנה כל מה שתצטרכו לדעת בנושא.

 

צימרים במדבר – הבחירה הנכונה

המדבר במדינת ישראל נחשב לאזור השקט והרגוע ביותר במדינה שכן, בזמן שהצפון יחסית עמוס במטיילים והמרכז עמוס בכל דבר אפשרי אחר, המדבר הוא המרחב היחיד שמציע שקט ושלווה. על כן, במידה וזה מה שאתם מחפשים בחופשה שלכם, וקצת נמאס לכם מכל הרעש שסובב סביב השגרה הסזיפית שלכם, חופשה במדבר תהיה הבחירה האידיאלית עבורכם. במילים אחרות – חופשה במדבר מציעה חוויה אינטימית, מבודדת וקסומה שמתאימה למשפחות, זוגות וכיוצא בכך. הנוף המשגע יהפוך את החוויה שלכם ליפה ומיוחדת הרבה יותר. 

 

חופשה במדבר – מאיפה מתחילים?

יחד עם חלוף השנים האחרונות, תעשיית הצימרים באזור המדבר צברה תאוצה משמעותית וכיום, ניתן לפגוש במגוון רחב של אתרים המציעים חופשה במדבר. בין אם מדובר על צימרים, בתי אירוח וכיוצא בכך. זאת בעוד כי ישנם צימרים בלעדיים לזוגות, המתלווים אל אווירה רומנטית תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים ביותר, לצד צימרים משפחתיים שכוללים חלל לילדים וגם בהם, תוכלו למצוא את אותה אווירה יוקרתית וקסומה שיש למדבר להציע. 

 

רגע, מה לגבי עלויות?

לאחר שהבהרנו כי ישנן לא מעט אפשרויות לביצוע חופשה בלתי נשכחת במדבר, הגיע הזמן לדבר על סוגיית העלויות. אז כמה תעלה לכם חופשה במדבר? ובכן, העלות תלויה במספר פרמטרים שונים. זאת בעוד כי מחיר ללילה בצימר יוקרתי יכול להגיע לעלות של 2,000 שקלים בסוף השבוע, כאשר המחיר באמצע השבוע יהיה מעט נמוך יותר. יחד עם זאת, מיותר לציין כי ישנן אפשרויות זולות הרבה יותר, המציעות חוויות קסומות לא פחות. בשורה התחתונה – אין הבדל משמעותי בין מחירי החופשות במדבר לבין מה שאתם מכירים בשאר המדינה, והכל תלוי באיכות ובמה שהחופשה מציעה לכם. 

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר