טבק לעישון – איך בוחרים?

ניווט מהיר

בעולם המודרני שבו אנו חיים, לחובבי העישון יש הרבה מאוד אופציות שונות של טבק לעישון, לצד סיגריות מוכנות וכן גם האפשרות לגלגל סיגריות באופן ידני. קיימים גם הרבה מאוד סוגים של סיגרים, החל מכאלו המיוצרים בדרך תעשייתית ועד לסיגרים בעבודת יד. אולם, עבור חובבי העישון וחובבי מלאכת הגלגול, טבק לעישון תמיד יהיה המוצר הטוב ביותר. אז איך בוחרים טבק לעישון ומה צריך לדעת לפני? ובכן, בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת באשר לבחירה נכונה לעישון וכל הסובב סביב נושא זה.

 

עלי טבק – דרגות חוזק שונות

במידה ותיצרו קשר עם ספק מוביל של מוצרי עישון שונים, אתם תגלו שמות של יצרנים מוכרים מכל רחבי העולם, כאשר תוכלו להבין עם הזמן איזה יצרן מציע את מוצרי העישון הם הטעם והארומה שהכי יתאימו לכם. אולם, לפני שאתם בוחרים טבק לעישון בהתחשב במותג שמייצר אותו, עליכם לקחת בחשבון שעלי הטבק עצמם מהווים קריטריון חשוב למדי באשר לביצוע הבחירה הנכונה, כאשר קיימים עלי טבק לעישון שונים בדרגות חוזק שונות. הדרך הנפוצה לחלק את דרגות החוזק היא לפי חוזק קל לעומת חוזק קשה, בעוד כי יש כאלו שמחלקים את דרגות החוזק של טבק לעישון לטבק בדרגת חוזק קלה, טבק קל עד בינוני, טבק בינוני, טבק בינוני עד חזק וטבק חזק – כאשר הבחירה היא לגמרי עניין אינדיבידואלי. 

 

סוג הסיגריה

צרכיו של האדם המעשן אינם נגמרים בבחירה לפי דרגת החוזק של הטבק שכן, קיים מאפיין נוסף וחשוב לא פחות שכדאי להתייחס אליו – האופן בו המעשן נוהג להכין את הסיגריה שלו לפני המילוי. מרבית האנשים אוהבים לרכוש נייר גלגול ולגלגל סיגריה באופן ידני או לסירוגין, באמצעות מכונה ייעודית, בעוד כי אחרים אוהבים לקנות סיגריות מוכנות או קונוסים מוכנים ולמלא אותם בעצמם בטבק. גם כאן, מדובר על עניין של בחירה אינדיבידואלית, כאשר אנו ממליצים להתנסות בכל סוגי הצריכה על מנת להבין מה מספק לכם את חווית העישון הטובה ביותר. לעוד תוכן איכותי בנושא זה לצד מוצרי עישון נבחרים תוכלו לבקר באתר aboody.co.il.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר