מנעולן מומלץ

ניווט מהיר

אין זה נעים להיתקע עם מפתח לא תקין, דלת נעולה או חוסר אפשרות לפתוח כספת. מה המשותף לכל אלה? שמי שיציל את המצב בכל אחד מהם הוא מנעולן מומלץ שמזמינים ויגיע למקום כמה שיותר מהר. מי שעוסק בתחום המנעולנות הוא איש מקצוע בעל עיסוק מיוחד, זאת מתוך שני מישורים – האחד הוא רישיון לעסוק בתחום זה מטעם משטרת ישראל והשני הוא הזמינות מסביב לשעון שעליו להציע ללקוחות שלו. מנעולנים מומלצים, מנוסים ומצטיינים עובדים עשרים וארבע שעות ביממה, גם בשעות הלילה ובמהלך סופי השבוע ויגיעו כמה שיותר מהר לכל מקום שבו יש לקוח שצריך אותם והם אלה שיעזרו לו. מעבר למקצועיות ולידיעה של מה שצריך לעשות הרי שהמנעולן צריך להיות בעל יחסי אנוש מעולים, שכן הוא פוגש את הלקוחות שלו ברגעי משבר או חשש כשהרכב שלהם נעול או כשהם תקועים מחוץ לבית שלהם.

 

במה יכול לעזור מנעולן מומלץ ומקצועי?

יש כמה וכמה מקרים שבהם איש המקצוע שצריך להזמין הוא מנעולן. הוא יכול לנטרל אזעקה של רכבים וכך לאפשר פתיחה של רכב אם המפתח נעול בפנים, הוא פורץ דלתות מכל הסוגים, יכול להחליף מנעולים או לתקן מנגנוני נעילה בדלתות או מחסנים. כאשר הוא מגיע אל המקום שבו נמצא הלקוח הוא יגיע מצויד בכל כלי העבודה המקצועיים הנדרשים לשם שכפול מפתחות ופריצה גם לכספות. כאן ייכנס לתמונה הנושא של יחסי אנוש ורגישות כלפי הלקוחות שלו, שכן הוא מגיע אליהם כשהם לא במצב נפשי או רגשי חיובי ומרומם והם צריכים עזרה. מי שצריך לפרוץ כספת כנראה יהיה שרוי במתח גדול מאד והמנעולן יצטרך לא רק לפרוץ את הכספת אלא גם להרגיע את הלקוח ולשהות לצדו בזמן העבודה. מכאן החשיבות של בחירת מנעולן בצורה אחראית ועל פי כמה שיותר המלצות.

 

איך לבחור מנעולן?

הדרך הטובה ביותר למצוא ולהזמין מנעולן היא באמצעות המלצות של אנשים, שכנים או מכרים שלאחרונה היו צריכים לשכור בעצמם את השירותים המקצועיים של מנעולן. הם יוכלו לשתף בנוגע לחוויית השירות שקיבלו והאם הם ממליצים על אותו מנעולן. מכיוון שאף פעם אי אפשר לדעת מתי היה תקלה במפתח או במנעול הרי שתמיד כדאי שיהיו בהישג יד פרטי יצירת קשר עם מנעולן שמציע שירותים בסביבה וכך הוא יוכל להגיע כמה שיותר מהר אל המקום שבו נמצא הלקוח ולסייע לו בצורה הטובה ביותר. למרות הלחץ והמצוקה חשוב לוודא שהמנעולן מחזיק רישיון לעיסוק זה שניתן לו מטעם משטרת ישראל ואין זה מומלץ להזמין מנעולן שלא יכול להציג את הרישיון בפני הלקוחות שהוא מגיע אליהם. יש סיבה לכך שהמשטרה מעורבת בהכשרת מנעולנים ולכן הלקוחות צריכים להגן על עצמן ולהזמין רק את מי שמורשה לבצע את הפעולות האלה.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר