לידים לעסק – החשיבות שלהם ואיך מייעלים את התהליך?

ניווט מהיר

לידים לעסק נחשבים היום לאחד הנושאים הכי פופולאריים בכל מה שקשור לשיווק ופרסום באינטרנט. בשורות הבאות נסביר לכם מה זה בכלל לידים, איך מייצרים לידים איכותיים שיגדילו אז מחזור המכירות שלכם ובאילו פלטפורמות ניתן לעשות שימוש במטרה לייצר עוד ועוד לידים.

 

מה זה בכלל אומר לידים?

בכל פעם שאתם מגיעים לחלק של השארת פרטים ליצירת קשר, כלומר מביעים עניין בשירות, מוצר או כל דבר אחר שרלוונטי לתחום אותו חיפשתם, זה ליד. ליד הוא בעצם הפרטים ליצירת קשר של לקוח ספיציפי. הנה דוגמא קצרה. נניח שאתם מחפשים מקום להתחיל להתאמן בו באופן קבוע ועושים סקר שוק קצר. מפה לשם אתם מחפשים בגוגל ”פילטיס מכשירים בתל אביב“ או ”אימונים פונקציונליים בהרצליה“. הגעתם לכל מיני תוצאות חלקן ממומנות וחלקן אורגניות. ברגע שאתם משאירים את הפרטים שלכם הכוללים לרוב של מלא, טלפון ואימייל ומצפים שיחזרו אליכם, זה בעצם ליד. הליד של המקום בו אתם מעוניינים להתאמן.

 

איך אני יכול לייצר לידים לעסק שלי?

למעשה, ניתן להשיג לידים במגוון רחב של דרכים, גם אונליין, כלומר דרך רשת האינטרנט וגם בדרכים אחרות. תוכלו להשיג לידים משיווק ופרסום ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, פרסום ממומן בגוגל, דרך האתר שלכם, שיתופי פעולה עם חברות אחרות וגם בשיטות יותר מסורתיות כמו טלוויזיה, רדיו, שלטים ובשיטת המוכרת לכולנו ”מפה לאוזן“.

דרך האתר scotty.co.il ניתן לקבל מידע וכלים נוספים לגבי שיווק ופרסום יעיל ברשת האינטרנט, במדיות ובפלטפורמות השונות.

 

 

חשוב להבין כי לא כל ליד הופך ללקוח

זוהיא בעצם המורכבות בנושא של לידים. לאחר שלקוח מחליט להשאיר את הפרטים שלו דווקא אצלכם, עליכם למכור לו את השירות שלכם, אחרת זה כאילו והוא לא השאיר את הפרטים שלו כלל וכלל. יש תחרות גדולה שם בחוץ, כמעט בכל תחום מתכשיטים, דרך מנעולנים ועד מלונואות. סביר מאוד להניח שאם אותו גולש, קרי לקוח פוטנציאלי השאיר את הפרטים שלו במקום אחד, הוא גם השאיר אותם בעוד מקומות. עליכם לגרום לו להבין למה כדאי לו לבחור דווקא בכם. מצד שני, חשוב גם להכיר בכך שיש הרבה לידים שהם בכלל לא רלוונטיים. זו הסיבה שיש חשיבות לרמת הדיוק בתהליכי פרסום, כלומר עליכם לקלוע לקהלי היעד הרלוונטיים לכם.

 

איך אפשר לעשות את אותו סינון?

כאמור, תהליכי השיווק והפרסום שלכם צריכים להיות כמה שיותר מדוייקים. יש לא מעט משווקים, שמנסחים מודעות שאינן אמיתיות. הלידים הכי טובים ואיכותיים, הם לידים שהגיעו בשיטת חבר מביא חבר, או המלצה שהגיעה מפה לאוזן. כך בעצם רמת האמון שיש לנו בחברה או בעסקה עולה. דבר חשוב נוסף שעליכם לבדוק אותו הוא האם הכסף שאתם משלמים על לידים, באמת מכניס לכם ומגדיל את מחזור המכירות שלכם.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר