גוגל לעסק שלי – כל מה שצריך לדעת

ניווט מהיר

גוגל לעסק שלי הוא גוגל מיי ביזנס, מאפשר לנו לפתוח דף ללא תשלום עבור העסק שלנו בגוגל, שזה בעצם אחד הכלים הכי טובים שאפשר לאמץ בשיווק ופרסום. באופן כזה, אנחנו בעצם יכולים להביא לידי שליטה מלאה את כל הדרך שבה העסק שלנו יופיע במנוע החיפוש. אותו דף יכול לכלול מידע מקצועי רלוונטי, תמונות, שעות פתיחה וסגירה, דרכים ליצירת קשר, תיאור של האתר על המפה בגוגל מפס ועוד.

אם אתם בעלים של עסק אתם חייבים בעידן של היום גם נוכחות דיגיטלית. אם אני בעל עסק, הצעד הראשון שלי יהיה לברר על גוגל לעסק שלי. איך אני מקדם את האתר שלי בצורה האידאלית בגוגל. והנה עוד כמה טיפים קטנים שיכולים לעשות הבדל גדול בכל מה שקשור לגוגל ולקידום במנוע החיפוש העוצמתי הזה.

יש לכם אתר אינטרנט – מה כדאי לעשות כדי לקדם את האתר שלי בגוגל בנוסף לגוגל לעסק שלי?

יש כמה דברים שאפשר לעשות עצמאית, אבל נגיד מראש שאם אתם פחות בעניינים הטכנולוגיים – דיגיטליים, עדיף שלא תעשו נזק ותחפשו שירות של מקדם אתרים שיעזור לכם בתהליך. אם אתם בכל זאת רוצים להתחיל לבד, יש כמה דברים שאפשר לעשות.

  1. שדרגו את התוכן באתר שלכם – ככל שהתוכן באתר שלכם יהיה יותר רלוונטי ומעודכן, גוגל יסרקו את האתר שלכם וימצאו שהוא יותר רלוונטי ויקדמו אותו יותר במנוע החיפוש. אפשר לעשות זאת באמצעות העלאת תכנים חדשים בשוטף או באמצעות עדכון של התכנים הישנים. החלפה של תמונות וטקסט לדוגמה.
  2. קישורים חיצוניים ופנימיים – דבר נוסף שמחזק אתרים בתוצאות החיפוש ומעיד לגוגל כי הם רלוונטיים זה תחום הקישורים. ככל שיהיו יותר קישורים חיצוניים שיובילו לאתר שלכם, הרווחתם, וככל שתשקיעו יותר בקישורים פנימיים בין עמודי האתר הרווחתם שוב.
  3. בצעו מחקר על מילות מפתח שרלוונטיות לתחום שלכם – תבדקו באיזה ביטויים כדאי לכם להתאמץ, איזה ביטויים יותר מחופשים בתחום שלכם, באיזה ביטויים התחרות על הביטוי סבירה, מה עושים המתחרים וכו'.
  4. רמה טכנולוגית גבוהה – חשוב שהאתר שלכם יהיה מהיר ככל הניתן, יטען מהר ויעבוד טוב, שיהיה מותאם גם למובייל, שם כיום יש את מרבית הגלישה לעומת המחשב השולחני. ככל שהאתר עובד טוב יותר כך יותר סביר שיקודם בתוצאות החיפוש.

האם יש קשר בין קידום אורגני לגוגל לעסק שלי?

כן, עסקים ואתרים שפותחים דף בגוגל לעסק שלי, מקודמים בגוגל בצורה טובה יותר בטווח הרחוק. בנוסף, דרך גוגל לעסק שלי ניתן להשיב לביקורות שהגולשים כותבים עלינו ולראות מידע שמגיע ישר ללקוחות שלנו. אין סיבה לא לנצל את ההטבה החינמית הזו שעוזרת לכם ליצור חשיפה ולהציג את העסק שלכם בצורה הכי מקצועית שיש.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר