קידום אתרים אורגני

ניווט מהיר

בעולם המגוון והמעניין של קידום אתרי אינטרנט יש הרבה מאד מה לדעת ובעיקר יש הרבה ורסטיליות ואפשרויות לקדם כל אתר וכל עסק, ללא קשר לעולם התוכן שבו הם עוסקים. הרשת מתגברת על מחסומים גאוגרפיים ואפשר בעזרתה למצוא בצורה מדויקת את קהל היעד של כל מוצר או שירות, זאת על מנת לבצע אפיון מדויק של כל המידע שבעזרתו אפשר יהיה לפרסם ולקדם את העסק בצורה נכונה ויעילה. מעניין לדעת שכל התחום הזה נחשב לחדש יחסית, בן עשור וקצת בלבד, שכן רק אחרי התבססותה של רשת האינטרנט ופנייתה גם לתחומים של שיווק ופרסום – אפשר היה להתוודע לנושאים חדשים שמתפתחים ואפילו מומצאים יש מאין על מנת לאפשר את הקידום הרחב והנוח. כיום מדובר במקצוע לכל דבר ועניין ולא רק זאת – אלא מדובר במקצוע שהשירותים שלו ניתנים בהתאמה אישית לכל עסק ועסק בנפרד.

 

מהו קידום אורגני?

תחום קידום האתרים נחלק בעיקר לשתי קטגוריות עיקריות – הקידום האורגני והקידום הממומן. הקידום האורגני מבוסס על קביעת נכס דיגיטלי, אתר אינטרנט בדרך כלל וקידום שלו על ידי עיבוי תוכן מקצועי ועשיר עבור הגולש או הלקוח, החלפת קישורים עם אתרים אחרים בעלי אותו תחום עניין, שילוב בין סוגים שונים של תכנים ושיח עשיר בנוגע לתכני האתר בפורומים או קהילות שעוסקות באותם התחומים. כאשר בוחנים אפשרות של בניית אתר חנות, למשל, כבר בשלבי התכנון לוקחים בחשבון הטמעת אלמנטים שקשורים בקידום האתר ומדובר בחלק בלתי נפרד מהאפיון הראשוני ומההקמה עצמה. פעולות אלה יכולות להיות שילוב של תמונות באיכות גבוהה עם סרטונים, קישורים בין ערוצים דיגיטליים שונים של אותו העסק (אתר אינטרנט, ערוץ יוטיוב, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות על פי עולם התוכן ועוד). בזכות כל אלה האתר יתגלה כחיובי, עשיר ומקצועי בפרמטרים של מנוע החיפוש של גוגל ויהיה מקודם לאורך זמן.

 

למי זה מתאים?

באופן כללי אפשר לומר שהקידום האורגני הוא קידום שלא דורש תשלום למנוע החיפוש עצמו. העלאת התכנים והחיבור בין הנכסים הדיגיטליים השונים מתבצעת על ידי איש המקצוע שממילא בונה את האתר ומתחזק אותו ומעבר לתשלום עבור שכירת השירותים שלו – בעל העסק לא צריך לשלם בנוסף. זאת בניגוד לקידום הממומן אשר כל קמפיין בנפרד יתומחר על פי הפרמטרים שלו. הקידום האורגני מתאים למי שעושה את צעדיו הראשוניים בבניית האתר שלו וכבר יעדיף להטמיע בו את כל הדרוש במקום לעשות את זה שוב מאוחר בשלב מאוחר יותר. כך האתר יעשה את העבודה כבר מההתחלה ולא יהיה צורך לשכור שוב שירותים מקצועיים בתשלום נפרד. בנוסף לכך הקידום האורגני מתאים כפעולה נקודתית פה ושם כאשר רוצים לחזק את הקידום והמקום הגבוה ברשימת התוצאות.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר