יעדים לחופשת בטן גב שאתם חייבים להכיר

ניווט מהיר

הקיץ כבר בעיצומו ויש עדיין ישראלים שלא הספיקו לסגור חופשה כדי להטעין את המצברים ולקבל אנרגיות לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. מה בעצם אנחנו מחפשים מחופשת בטן גב מושלמת? מלון נקי, מפנק ומאובזר, נגישות גבוהה לחוף ים ובריכה, אלכוהול ואוכל טוב, ארוחות שיתאימו לילדים, ארטיקים ופינוקים. בנוסף, רבים מאיתנו רוצים מדי פעם לקחת הפסקות יזומות מהשהייה במלון ולצאת החוצה לטייל. אז הנה כמה יעדים לחופשת בטן גב שכדאי לכם לבדוק.

 

היוונית המושלמת כרתים

בין אם אתם בוחרים לטוס רק שניכם לחופשת בטן גב רומנטית, ובין אם אתם רוצים לטוס עם הילדים או אפילו כמה משפחות ביחד, כרתים הוא ללא ספק היעד היווני המושלם. מלונות מומלצים בכרתים יש בשפע וזו ממש לא בעיה למצוא מקום לינה מכבד, נעים ומפנק. רוב המלונות בעלי נגישות לחוף ים פרטי, יש בריכות שחייה מדהימות, מלונות עם ספא וכמובן שבקבלה ימליצו לכם על טיולים באזור שבו תישנו. האי נחשב לגדול מאוד ולכן שווה לבדוק קודם כל איפה אתם רוצים ללון.

 

יקר ורחוק אבל לגמרי שווה את המאמץ המלדיביים

אם דמיינתם את גן העדן בחלומות שלכם, ככה הוא נראה. מדובר בלמעלה מ-1,000 איים הממוקמים דרום מערבית להודו – רפובליקת המלדיביים. נוחתים במאלה שהיא עיר הבירה ומשם לרוב כולם עוברים לאחד האיים בהתאם לריזורט אותו בחרו. האזור הופך עם השנים יותר ויותר תיירותי, כך שכן ניתן למצוא דילים טובים במחירים נגישים יותר ממה שהיה בעבר. הצבע של המים מרהיב ביופיו ויש כל כך הרבה דברים לעשות.

 

יעדים לחופשת בטן גב בשילוב מסיבות איביזה

החופשה האולטימטיבית בלי ילדים. אמנם מדובר בחופשה יקרה, אבל אם אתם רוצים להנות מכל העולמות מבלי לוותר על שום דבר זה המקום. מצד אחד תוכלו להנות מבתי מלון סופר מפנקים ולשבת לכם על שפת הים עם בגד ים ואיזה קוקטייל מרענן. אחרי תנומה קלה בצהריים, בערב תוכלו לצאת לאחת המסעדות הספרדיות, היפניות, האיטלקיות או איזו מסעדה אחרת שתבחרו ומשם למסיבה אל תוך השעות הקטנות של הלילה. אמנם אין טיסה ישירה מישראל לאיביזה, אבל דרך ברצלונה או מדריד אתם מגיעים די בקלות וגם יכולים לשלב לילה או שניים באחת מהערים המדהימות הללו לסיבוב של מוזיאונים, קניות ובתי קפה.

 

איך בוחרים יעד לבטן גב?

הבחירה לרוב מבוססת על תקציב, עונה בשנה בה אתם בוחרים ליסוע, הרי לרוב נעדיף מזג אוויר נעים עד חמים,  מה בא לכם בנוסף לבטן גב וכמובן בית המלון שיתן לכם מענה מלא לכל הצרכים שלכם. תוכלו להיעזר ברשת האינטרנט, להשוות בין יעדים, לראות אולי גם המלצות וחוות דעת של אחרים  ולפי זה לקבל החלטה.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר