עבודות בגובה – דברים שחשוב שתדעו

ניווט מהיר

התחום של עבודות בגובה זהו תחום מורכב למדי, אותו חשוב מאוד להכיר לעומק על מנת שתוכלו לדעת כיצד עבודות גובה מתבצעות בצורה הנכונה. תחום זה כולל מגוון רחב מאוד של עבודות שונות אותן צריך לבצע, זאת בנוסף לתקנות בטיחות אותן חשוב להכיר. אז מה חשוב לדעת על עבודות בגובה, מי מבצע אותן ומתי תצטרכו אנשי מקצוע שיוכלו לבצע עבורכם עבודות מסוג זה? ובכן, במהלך כתבה זו, נסביר לכם כל מה שחשוב לדעת על עבודות בגובה וכל הסובב סביב נושא זה.

 

אמצעים בהם נהוג להשתמש

לפני שתחפשו אחר חברה מקצועית ואמינה בתחום כפי שתוכלו לעשות בעת ביקור באתר as-pro.co.il, הרי שעליכם להכיר היטב את האמצעים השונים בהם משתמשים על מנת לבצע עבודות בגובה:

  • במת הרמה / סל להרמת אדם / מנוף – בימינו קיימים סוגים שונים של במות הרמה ומנופים, אשר משמשים לצורך שיפוץ בניין וביצוע עבודות בגובה. בדרך כלל מדובר על מנופים שאינם גדולים, והם יכללו במה מגודרת שבה איש המקצוע שמבצע את העבודות יוכל לעמוד. עבודה בגובה באמצעות במת הרמה או מנוף נחשבת ברוב המקרים לעבודה בטיחותית מאוד, ובנוסף לכך היא הרבה יותר נוחה לדיירים, במיוחד במקרים בהם מדובר על עבודה המתבצעת בבניין מגורים משותף.
  • פיגומים – פיגומים אלו אלמנטים בסיסיים ומוכרים היטב בתחום הבניה. בעת בה אנו מדברים על בניית פיגומים, חשוב מאוד לציין כי העיקרון החשוב ביותר הוא לשמור על בטיחות ככל הניתן. זו גם הסיבה לכך שקיימים חוקים קפדניים למדי בנוגע לאופן הבניה שלהם; הפיגומים אמורים להיבנות תמיד על גבי קרקע יציבה בלבד, והם צריכים להיות בנויים מבסיס בעובי קבוע, בסיס עליו נבנה מיטות פיגום בעצם. 
  • סנפלינג – טכניקת גלישה מגובה באמצעות חבלים, כאשר הגולש בעצם יושב במעין רתמה ייעודית עשויה מסיבי ניילון. 

 

מי מבצע עבודות בגובה?

בדרך כלל, עבודות אלו יתבצעו רק על ידי אנשי מקצוע בעלי רישיון מיוחד. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי אותם אנשי מקצוע אמורים לחדש את הרישיון שלהם ולעבור רענון מדי שנתיים, כאשר במהלך הרענון הם גם יתעדכנו בכל תקנות הבטיחות המחמירות שנועדו להבטיח כי עבודות אלו יתבצעו בצורה הבטוחה ביותר הניתנת. כאשר אתם מחפשים אחר חברה שתוכל לבצע עבודות אלו עבורכם, כמובן שעליכם לבחור אך ורק בחברה בעלת מוניטין חיובי, עליה קיבלתם המלצות, וכמובן שתצטרכו לוודא כי לכל עובדי החברה יש את ההכשרה המתאימה בנוסף לתעודה אשר מעידה על כך. למעשה, כאשר תבחרו כך תוכלו לדעת שמדובר על אנשי מקצוע איכותיים אשר מקפידים על כל התקנות הנדרשות, ובהתאם לכך יבצעו עבורכם את העבודות בגובה בצורה המקצועית, אך גם הבטיחותית ביותר בה ניתן לבצע אותן.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר