עיצוב דירה קטנה

ניווט מהיר

כאשר נכנסים לבית או דירה של מישהו אי אפשר שלא לגבש דעה בנוגע למה שרואים ולמראה הכללי של המקום, של החלל ושל כל חדר וחדר. יש מי שלא מתייחס לעומק לנושא של העיצוב ויש מי שמקפיד הקפדה יתרה על כל אלמנט או חפץ ועל התרומה שלו למראה הכולל. בעולם עיצוב הפנים יש עקרונות עיצוב שמתאימים לסוגים שונים של מבנים או חללים וכאשר שוכרים שירותי עיצוב מקצועיים ממעצב או מעצבת אפשר לשלב בין העקרונות האלה לבין ההעדפות האישיות של כל לקוח ולקוח וכך להפוך את המקום לכזה שמתאים בדיוק לו. עיצוב של דירה קטנה יהיה שונה לגמרי מעיצוב של כל חלל אחר ובכל מקרה גם בין שתי דירות קטנות אפשר יהיה לראות הבדלים משמעותיים בעיצוב בשל אותן העדפות אישיות וטעם אישי שונים שיש בין אנשים נפרדים.

 

איך מעצבים דירה קטנה?

אין ספק שעיצוב דירה קטנה הוא אתגר לא קטן. החללים המצומצמים לפעמים גם מצמצמים את האפשרויות אך כאשר פונים לאיש מקצוע לעזרה אפשר להיות בטוחים שהוא יידע איך לגרום לדירה להיראות גדולה יותר רק בזכות העיצוב. חשוב לשים לב לגובה התקרה, לחפצים שאפשר למקם במיקומים אסטרטגיים, יכול להיות שימוש במראות שגורמות לאפקט של הגדלת החלל בצורה משמעותית ולגוונים כאלה ואחרים שייתנו את התחושה של מרחב גדול. בניגוד לתהליך של תכנון בית פרטי, שבו יש התייחסות להרבה חללים שונים – כאן האתגר הוא אחר ואנשי מקצוע שמגיעים מהעולם של עיצוב פנים יידעו איך להציע מגוון רעיונות, שיטות ודרכים להציע את הפתרונות שיתאימו בדיוק לכל לקוח ולקוח, לכל דירה ודירה. חשוב להבין שאין מדובר במשימה שאדריכל או מעצב פנים לוקח על עצמו אלא מדובר בתהליך משותף שמתבצע ביחד עם הלקוח, יד ביד, על מנת לוודא שכל מה שבוחרים למקם בדירה אכן מתאים לטעם האישי ולהעדפות שלו, כמו גם לצרכים הפונקציונליים שלו בבית.

 

התרומה של עיצוב למראה של דירה קטנה

מצד אחד, כאמור, יש אתגר גדול בעיצוב דירה קטנה. מצד שני, דווקא בגלל החלל המצומצם יחסית אפשר יהיה להפוך את הדירה הקטנה לאי אישי של כל מה שצריך להיות או להיראות מבחינת מי שמתגורר בדירה הזאת. חשוב מאד לדעת שגם אם מדובר בדירה קטנה וגם אם מדובר בדירה שעומדים להתגורר בה לתקופה קצרה אין סיבה להשאיר אותה כמו שהיא וכאשר מקדישים תשומת לב לעיצוב שלה היא בהחלט יכולה להפוך לפינה חמימה שכיף לחזור אליה ולשהות בה מדי יום. זו הכוונה והרצון של כל מי שגר בדירה ולכן תמיד מומלץ לבצע את תהליך העיצוב בצמוד לאיש מקצוע מהתחום שימצא את הדרכים והשיטות שמתאימות לכל לקוח ולקוח.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר