איטום גג רעפים – כך תעשו זאת נכון

ניווט מהיר

אחד מסוגי הגגות הנפוצים ביותר בישראל הוא ללא כל ספק גג רעפים, ואין הדבר מפתיע – מדובר על גג שמביא איתו לשולחן הרבה מאוד יתרונות. אולם, על מנת שתוכלו ליהנות מכל אותם יתרונות נפלאים, עליכם לדעת כיצד לבצע איטום גג רעפים בצורה הנכונה. אז איך יודעים שמדובר על איטום גג שמתבצע בצורה הנכונה, ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? ובכן, בכתבה זו, המומחים שלנו יסבירו לכם על איטום גגות, גג רעפים וכל מה שביניהם. 

 

חידוש גג כללי או תיקון נקודתי?

בעת בה אנו מדברים על איטום של גגות רעפים, חשוב מאוד לציין כי הדבר מצריך קודם כל אבחון מדויק של סוג המבנה וסוג הגג. לאחר מכן, חשוב מאוד לבדוק מהיכן מגיע מקור נזילת המים, כך שאנשי המקצוע המסייעים לכם בכך יוכלו להבין האם מדובר על בעיה נקודתית, או שמא יש צורך בביצוע עבודת איטום נרחבת יותר. ככלל, רעפים עשויים לנזול כתוצאה משברים, קינון יונים וכן גם סדקים. במידה והתיקון הנדרש הוא נקודתי, קיימות מספר שיטות תיקון אשר עומדות לרשות חברת האיטום שתשכרו את שירותיה, כמו לדוגמא החלפה כוללת של הרעפים השבורים או הבדוקים. מנגד, במקרים בהם התיקון שצריך לבצע הוא אכן נקודתי, רצוי להשתמש בחומרי איטום בכל הנקודות הנוזלות, וכן גם בין הרעפים והאריחים עצמם. 

 

איך אוטמים גג רעפים בהצלחה?

איטום גג רעפים בדרך כלל אינו כולל עבודה של סיוד גגות וזיפות. עבודות אלו מומלצות בדרך כלל כאשר יהיה צורך לאטום רעפים שטוחים. במקרים בהם תצטרכו לאטום גג עם שיפוע, חשוב מאוד שתדעו כי אטימת גגות מרוצפים מתבצעת על ידי שימוש בחומרים אקריליים, כמו לדוגמא יריעות ביטומניות. אין הדבר מחייב, ואפשר גם להשתמש בחומרי איטום שאינם אקריליים, אבל חשוב מאוד לציין כי רובן המוחלט של חברות האיטום ימליצו לכם על כך. יתר על כן, חשוב לקחת בחשבון כי אטימת גג רעפים דולף היא דבר אשר מצריך מהחברה אשר תשכרו את שירותיה גם הכנות מוקדמות, כך שחשוב להתכונן מראש מוקדם ככל הניתן. 

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר