אריזת משרד – ככה עושים את זה כמו מקצוענים

ניווט מהיר

אריזת משרד היא למעשה תהליך שבו לאריזת החפצים יש השפעה ניכרת על איכות ההעברה שכן, בדומה לאריזת דירה, גם בעת בה מדובר על אריזת משרד ישנם כללים ומומלץ להתאים את אופן האריזה להעברה. ייתכן כי זה נשמע דיי פשוט, אך באותה הנשימה ניתן לציין כי מדובר על נושא רחב שלוקח לא מעט זמן על מנת לצבור בו מיומנות טכנית. על כן, במטרה לעשות לכם קצת סדר בנושא ולוודא כי אתם אכן ניחנים בפני מעבר מוצלח, ריכזנו עבורכם למאמר הבא מספר קווים מנחים שיעניקו לכם את האפשרות לבצע אריזת משרד על הצד הטוב ביותר:

  • רישום – בעת בה אתם אורזים את הקרטונים, הרי שהכל מובן וברור, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי ביום המעבר, עם שורה רחבה של מטלות ומשימות על הראש, מיד נוטים לשכוח איפה נמצא כל דבר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מצב בו אין סדר בכלל. אי לכך, ההמלצה שלנו תהיה לכתוב באופן תמציתי על גבי כל קרטון מידע שיאפשר לכם להבין מה נמצא בכל קרטון גם מבלי לפתוח אותו שכן, כך למעשה גם יוכלו הסבלים לדעת היכן להניח כל קרטון במהלך שלב הפריקה, מבלי לשאול אתכם. 
  • גודל – כאשר אנו מדברים על יחסי הגודל בין קרטונים לבין התכולה שלהם, ראוי לציין כי בעת בה מדובר על חפצים כבדים יותר, הרי שמומלץ לבצע את אריזתם בקרטון קטן יותר. למעשה, גם בעקבות הכובד וגם מבחינה פיזיקלית, היתרונות של קרטונים קטנים הם משמעותיים במיוחד. 
  • איכות – כאשר אנו מדברים על אריזת משרד, הרי שאחד הפרמטרים החשובים ביותר יהיה לוודא כי אכן מתבצע שימוש של חומרי אריזה איכותיים, חזקים ועמידים. במילים אחרות – וודאו כי הקרטונים שבאמצעותם אתם אורזים הם במצב טוב, ללא קמטים וסימני בלאי כאלו ואחרים. בנוסף, טרם תהליך המעבר, מומלץ למלא באופן סובלני את כל הקרטונים עד אפס מקום שכן, בעת בה הלחץ של תכולת הקרטון היא גדולה, כך היא למעשה תחזק אותו בהתנגדותו ללחץ כלפי חוץ. 
  • ליתר ביטחון – טיפ אחרון וחשוב לא פחות יהיה לשמור בצד מספר קרטונים נוספים למקרה חירום שכן, לא פעם אתם עשויים למצוא את עצמכם במצב בו אתם מופתעים כי האומדן המקסימלי שחישבתם לכמות הקרטונים הצפויה לזכות אריזת המשרד אינו מדויק. משכך, מוטב לשמור מספר קרטונים נוספים בצד, ולזכור כי תמיד יהיו חפצים שלא נכנסים בארגזים אחרים, בעקבות חוסר במקום או לחילופין בעקבות ההחלטה להוסיף פריטים נוספים בדקה התשעים, גם אם לא מדובר בחפצים שלכם שכן, מדובר על תופעה נפוצה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על אריזת משרד מרובה עובדים. 
בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר