אפליקציית חניה שמשנה את החוקים

ניווט מהיר

כל מי שגר בתל אביב, נמצא בעיר פשוט כי אוהב אותה, עובד בתוך העיר, מבקר בה מדי פעם, יוצא לבלות, יודע שיש בה בעיה מרכזית. בעיה של חניה. אפילו החניונים שעד לא מזמן היו מספקים לנו פתרון מצוין, הפכו להיות יקרים, יקרים מדי וגם עמוסים ומלאים ברכבים. הסיבה לכך היא משום שגם האנשים שגרים בתוך תל אביב עושים שימוש בחניונים הללו והסיבה לכך פשוטה, הם לא מוצאים חניה. אז מסתבר שיש פתרון. אפליקציית חניה. למעשה, מדובר באפליקציה שמיועדת עבור כל מי שגר בתוך העיר. כאשר אתם חוזרים מהעבודה או מכל מקום אחר ומגיעים לאזור של ביתכם, אתם צריכים להפעיל את האפליקציה שיודעת לזהות את מקום המגורים שלכם. האפליקציה פועלת באמצעות חיישן שיודע לזהות איפה יש חניות פנויות וברדיוס של הבית שלכם הוא מוצא לכם חניה.

 

מאיפה מתחילה הבעיה בחניה?

אפשר לחלק את מצוקת החניה בתל אביב לכמה גורמים עיקריים, כי זה לא מבוסס על משהו אחר בלבד.

  1. סופי שבוע – בסופי שבוע האנשים שגרים בתוך העיר, נשארים בה, ואם הם יוצאים מהעיר, הם לא עושים את זה עם הרכב שלהם, אלא נעזרים במשפחה, חברים, אפילו יש כאלה שיעדיפו לנסוע בתחבורה ציבורית או להשכיר רכב. זו אחת הסיבות לכך שיש בעיה רצינית עם חניה בתל אביב בשבת. במקביל, אנשים רבים שגרים מחוץ לתל אביב בערים כמו אשדוד, אשקלון, חיפה, בת ים, הרצליה, גבעתיים, רמת גן, רעננה, כפר סבא ועוד רוצים להגיע לבלות בתל אביב. הם מגיעים לטייל ולחוף הים, להצגות ומופעים, לאכול בבתי קפה ומסעדות, הם באים לבקר, הם באים להנות ולחוות את העיר ואז נוצר מצב שהעיר מאוד עמוסה בסופי שבוע ואין מקום לחנות.
  2. בניה – דבר נוסף שגורם בעצם למצוקת חניה הוא כל מה שקשור לבניה. שאנחנו אומרים בנייה אנחנו מתכוונים לבניה של גורדי שחקים, של יחידות דיור לצורך מגורים, של בנייני משרדים, של חניונים, קניונים ומרכזים מסחריים בתוך העיר. בנוסף, שאנחנו אומרים בניה אנחנו מתכוונים גם לרכבת הקלה שלמרות היתרונות הרבים שלה והעובדה שהיא אמורה לקשר בין גוש דן והסביבה לתל אביב ולהפוך את החיים של כולנו לטובים יותר ולפנות קצת את הכבישים, כרגע היא עושה לנו המון בלאגן. העיר סוג של ”על גלגלים“ תרתי משמע, אין מקום לזוז, מקומות חניה רבים ששימשו אותנו עד לאחרונה פשוט כבר לא קיימים.
  3. עומס – הסיבה הנוספת שגורמת לכך שיש בעיר מצוקת חניה היא משום שקיים עומס. עומס של אנשים, עומס של כלי רכב, עומס כללי שפשוט גורם לכך שקשה מאוד למצוא חניה בעיר הזו.

 

אז אם אתם גרים בעיר, תעשו לעצמכם טובה ותורידו אפליקציית חניה.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר