השתלת שיניים – איך בוחרים רופא שיניים לתהליך?

ניווט מהיר

השתלת שיניים או מה שנקרא גם בשפה המקצועית שתלים דנטליים – Dental implants נחשב בעידן שלנו לאחת המהפכות הרפואיות המתקדמות ביותר בתחום בריאות הפה והשיניים. בזכות התהליך ניתן להנות משיניים חזקות ובריאות, זאת מבלי לעשות שימוש בשיניים תותבות. שתל דנטלי הוא התחליף האופטימלי לשיניים טבעיות, זאת במידה והשיניים המקוריות עברו טראומה, נשברו, או כל דבר אחר. למעשה, השתלים הם תחליף לשיניים טבעיות והם מקובעים באמצעות חיבוים מיוחדים לעצמות הלסת.

 

חשיבות של בחירת רופא מומחה

לא כל רופא שיניים, וזאת בין אם אתם מחפשים רופא שיניים ברעננה, בתל אביב או בכל מקום אחר מבצע השתלת שיניים מקצועית. יש חשיבות רבה לבחירת רופא שיניים מומחה, שכן לא מדובר בתהליך פשוט. מה שעומד מאחורי הרעיון של השתלת שיניים הוא שהגוף שלנו כל הזמן מתחדש והתאים הישנים מתים ומחליפים אותם תאים חדשים. העניין הוא שעם שיניים, אין חידוש כזה, ולכן לא מתקיים מנגנון של ריפוי עצמי. יש כמה מקרים בהם יש צורך בביצוע השתלת שיניים כמו אובדן עצמות הלסת, עקירה, חבלה וכדומה.

 

קיימים כמה קריטריונים לבחירת רופא שיניים המומחה בביצוע השתלת שיניים:

  1. ביצוע התהליך – ראשית יש לוודא כי הרופא אכן מבצע את ההשתלה וכי יש לו את הכלים, הידע והמקצועיות לבצע זאת.
  2. זמינות- אם עליכם לבצע את התהליך כמה שיותר מהר, על רופא השיניים אותו אתם בוחרים להיות זמין עבורכם ולכן יש לוודא את רמת הזמינות שלו לפני הבחירה.
  3. אנושיות – חשוב שיהיה לכם חיבור טוב עם רופא השיניים, שתרגישו שאתם יכולים לשאול אותו כל שאלה.
  4. ביטחון- עליכם להרגיש כי אתם נמצאים בידיים מקצועיות, בטוחות ויסודיות.
בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר