סוגים שונים של תכשיטים עתיקים

ניווט מהיר

תכשיטים עתיקים עשויים במקרים רבים להוות מכרה זהב של ממש. עבור אנשים רבים, מה שרלוונטי ביותר הוא מה שישן, וכיום, אנו עדים לתופעה שבה אנשים מתעניינים באומנות, רהיטים, וכמו כן – תכשיטים אשר ייוצרו בעבר ובתקופות ישנות יותר. בשורות הבאות, ננסה לעשות עבורכם סדר ולהסביר על סוגים שונים של תכשיטים עתיקים.

כיצד ניתן להגדיר תכשיט עתיק יומין?

ראשית, במידה שאתם תוהים ומתלבטים האם התכשיטים שנמצאים אצלכם בבית נכנסים תחת ההגדרה של תכשיטים עתיקים, כלומר, האם יש להם ערכי כספי כלשהו – אתם יכולים וכדאי לכם לפנות לבעל מקצוע העונה לשם קונה זהב, אדם שמתעסק ומתמחה בתחום, ויוכל תוך שניות ספורות להגיד לכם האם מה שאתם מחזיקים בידכם שווה דבר מה או לא. שנית, על פי ההגדרה, תכשיט אשר מוגדר בתור תכשיט עתיק, הוא תכשיט אשר יוצר לפחות לפני 100 שנים, או יותר כמובן. משורות אלה, אתם יכולים להבין כי תכשיטים עתיקים הם למעשה תכשיטים אשר שרדו מלחמות, עברו מסעות ונדידות בכל העולם, ושמרו על היופי, המראה, והיוקרתיות גם לאורך כל השנים האלה. לכל תכשיט שכזה עשוי להיות סיפור מרתק העומד בפני עצמו!

ככה תדעו אם התכשיטים שנמצאים בבית של סבתא הם עתיקים ושווים סכום כספי מסוים

ככל הנראה שאתם לא מחזיקים בידכם מידע שמספיק לכם כדי לדעת האם התכשיט שמצאתם בבית של סבתא שלכם נחשב תכשיט עתיק. לכן, פנייה אל קונה זהב או לחברת ענתיקות היא זו שעשויה לסייע לכם בסיטואציה זו. חברות אספנות או אנשים פרטניים שמתעסקים בסחר וקנייה של פרטי אספנות, הם אנשים שיודעים להעריך את שווי התכשיט על פי הפרמטרים הבאים – סוג היצרן, סוג החומר, סגנון עיצובי, מדינת ייצור, שנת ייצור, וכיוצא בזאת.

אם אתם רוצים להעביר הלאה ולמכור מוצרים מסוגים שונים הנחשבים ליקרי ערך, בין אם הם עשויים מכסף, זהב, נחושת, או חומרים אחרים, בין אם מדובר בתכשיטים ובין אם מוצרים עתיקים אחרים כמו רהיטים מיוחדים למשל, שעונים מיוחדים, מוצרי טקסטיל ועוד, תוכלו לפנות לחברה המתמחה בפינוי ירושות שיודעת בדרך כלל להעריך את השווי של כל מוצר. בנוסף, חברות אלה מספקות שירותים נוספים כמו למשל קנייה ומכירה של פרטי אספנות, פינוי נכסים מירושות ועוד. מומלץ לפנות לחברה מקצועית, עם שם ומוניטין בתחום הזו ולא סתם לאנשי מקצוע אשר טוענים שזה המקצוע שלהם אבל בסך הכל מנסים לעשות על הלקוחות שלהם כסף נוסף. דברו עם אנשים שאתם מכירים, בקשו המלצות, השוו בין כמה חברות ברשת האינטרנט ורק אז קבלו החלטה. בנוסף, תוכלו לנסות להבין כמה המוצרים שבבעלותכם שווים גם על ידי סקירת הרשת וחיפוש אחר קבוצות העוסקות בתחום זה, פורומים ופורטלים.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר