בעיות נפוצות בתפקוד המיני

ניווט מהיר

למרות שהדבר יוצר מבוכה רבה אצל גברים, גברים רבים כיום נוטים לחוות בשלב מסוים בחיים שלהם קשיים כאלה ואחרים בתפקוד המיני שלהם. אצל גברים רבים, בעיות נפוצות בתפקוד המיני עלולות לנבוע מסוגיות בריאותיות, מסוגיות נפשיות, ועוד נוספות. בעיות בתפקוד המיני יכולות לגרום לתסכול רב אצל אלו שסובלים מהם, תסכול שכזה עשוי להשפיע על גברים רבים באלמנטים רבים בחיים שלהם, ולייצר בסופו של דבר בעיות בזוגיות, בעיות של דימוי עצמי, בעיות חברתיות, ועוד. להלן מספר דרכים בהם יכולים גברים לסבול מבעיות שונות בתפקוד המיני.

קשיים בהשגת זקפה טובה מספיק, או שמירה על הזקפה לאורך זמן

מדובר למעשה על אחת מהבעיות הכי נפוצות והכי שכיחות אשר משפיעות על התפקוד המיני הכללי של גברים. מדובר על פגיעה של כוח הגברא, פגיעה אשר בסופו של יום משפיעה על היכולת הגברית להשגת זקפה, או על היכולת לשמור את הזקפה הקיימת לאורך פרק זמן, פרק זמן שמאפשר לנו קיום של יחסי מין. בעיות בזקפה יכולות לנבוע מסיבות רבות, הן סיבות רפואיות אשר יכולות להשפיע על הופעת הזקפה, והם סיבות רגשיות ונפשיות אשר יכולות להשפיע על הזקפה גם כן

שפיכה מעוכבת או שפיכה מוקדמת

בעיה נוספת אשר יכולה ועשויה להשפיע על התפקוד המיני של גברים רבים, היא בעיה שבה אותו הגבר חווה הגעה מהירה מידי לאורגזמה, הגעה לשפיכה שמתרחשת שניות ספורות לאחר קיום החדירה, או אפילו טרם הגעה למצב של חדירה של ממש.

ירידה בחשק המיני אחת מהבעיות נפוצות בתפקוד המיני

גברים רבים חשים תסכול בשל העובדה שהם לא מחזיקים בחשק מיני אשר דומה לחשק המיני שהיה להם בעבר. אם בעבר הם היו מעוניינים בקיום יחסי מין כל זמן מה, כיום הם עומדים בפני מצב שהם לא מרגישים צורך או חשק כלשהו בקיום יחסי המין עצמם. גם נשים רבות חוות ירידה בחשק המיני בשל מגוון סיבות. למשל, בזמן שאישה מנסה להיכנס להריון, היא חווה עלייה בחשק המיני, אך עם כניסה להריון, הגוף עובר מגוון עצום של שינויים פיזיים, ביניהם שינויים הורמונליים. במקביל, גם הגוף משתנה, נפח הדם עולה, נשים בהריון מן הסתם, עולות במשקל גופן, ולעתים כל אלה ביחד, או כל אחד לחוד, מוביל לירידה בחשק המיני. גם תרופות אותן נוטלות נשים וגברים יחד עלולות לפגוע בחשק המיני, כמו למשל תרופות נוגדות דיכאון וחרדה.

 

מה שאפשר לעשות במקרים של ירידה בחשק המיני, או בעיות אחרות בחשק המיני זה פשוט לטפל בבעיה ממנה אתם סובלים. אם מדובר בבעיה שהיא יותר זוגית, ניתן להגיע לאשת מקצוע כמו למשל סקסולוגית או פסיכולוגית ולטפל בבעיה באופן טיפול התנהגותי. לעומת זאת, שמדובר בבעיה שהיא פיזית, הרבה פעמים מומלץ דווקא לפנות לרופא.

 

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר