מה זה מיקרוטופינג לרצפה ומה היתרונות של שיטה זו?

ניווט מהיר

אילו שמעת מסביבכם לאחרונה פעמים רבות את המושג מיקרוטופינג לרצפה, ולא ידעת על מה כל המהומה, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נספק לכם מידע חשוב על אודות מיקרוטופינג לרצפה, על ההבדלים בין מיקרוטופינג לרצפה לבין בטון מלוטש, מה הם היתרונות השונים למיקרוטופינג לרצפה, והאם כדי לנו לבחור בשיטת ריצוף זו עבור תכנון הבית שלנו או תכנון שיפוץ הדירה שאנחנו מתכננים לעשות.

בתור התחלה, מה זה מיקרוטופינג לרצפה?

כשאנחנו מדברים על מיקרוטופינג לרצפה, אנחנו למעשה מדברים על מעין סוג של בטון מלוטש, ולא בטון מוחלק כפי שנהוג לחשוב בדרך כלל. עם הבטון המלוטש הזה, אנחנו למעשה מכסים בשכבות קטנות מאוד את הרצפה הקיימת, ולאחר כל מריחת שכבה של בטון, אנחנו מבצעים שיוף כולל של כל שכבה, טרם מריחת השכבה הנוספת שלאחר מכן. לאחר שמסיימים את תהליך השכבות של הבטון המלוטש, אזי שבסופו של דבר עלינו לבצע מריחה של חומר איטום אשר סוגר את התהליך. מיקרוטופינג הוא למעשה חיפוי מאוד מאוד יעיל וטוב לרצפות, משטחים נוספים, ואפילו עבור קירות. אחד השימושים הטובים ביותר שניתן לבצע בחומר הנ"ל הוא חיפוי של רצפות על מנת לבצע שדרוג של המראה החיצוני שלהם, וטיוב של המראה כאמור. ניתן גם לבחור בסוג זה של חיפוי לקירות עצמם.

מיקרוטופינג לרצפה – מה הם היתרונות הקיימים כיום?

כיום, מיקרוטופינג נהיה טרנד עיצובי וטרנד שאנשים רבים בוחרים להשתמש בו בעת תכנון ביתם או השיפוץ שעתיד להתבצע בביתם. כפי שעסקנו לפני כן, מיקרוטופינג הוא נהדר עבור חיפויים בשל הסיבות הבאות – ראשית, ניתן להשתמש בו בקשת רחבה מאוד של גוונים, כאשר בשל כך אנחנו יכולים להשתמש בו לעיצוב כל חלל שאנחנו רוצים בבית שלנו. שנית, החומר הוא חומר שמבצע בסופו של דבר התנגדות לקרינה, ועל כן למעשה אנחנו יכולים לבצע במיקרוטופינג שימוש מאוד מאוד יעיל במשטחי חוץ, אשר לא ייפגעו לאורך זמן כתוצאה מחשיפה מרובה לשמש. דוגמה אחרונה ליעילות הרבה של טכנולוגיה זו, היא העובדה שמדובר על ריצוף שמתבצע תוך פרקי זמן קצרים מאוד, זאת בשל העובדה שמדובר על חומר חיפוי.

 

שלבים בתהליך

  1. מורחים ומחליקים את הבטון מה שנקרא מריחת שכבה ראשונה
  2. עובדים על הצורה הגיאומטרית בהתאמה לצרכים ומבצעים את הפילוס
  3. מייבשים את הבטןו השחור, לפני שמורחים את הבטון האפור ומייצרים מרקם רצוי
  4. מורחים בטון אפור ויוצקים מרקם באמצעות מים במטרה ליצור גוון בהיר יותר
  5. מסירים נייר מסקינגטייפ מהקיר ותולים את מה שרוצים, אם מדובר ברצפה מחכים לייבוש מלא. הייבוש צריך להימשך בממוצע בין 4-6 ימים, בהתאם לרמת החום בחלל

 

מה חשוב שמבצעים בחירה של מיקרוטופינג?

הדבר הכי חשוב כאשר מחליטים לשלב מיקרוטופינג, שכן הרי קיימים מגוון של אפשרויות בהיבט של ריצוף לבית או לעסק הוא בעל המקצוע שיבצע עבורכם את התהליך. הסיבה לכך היא משום שהתהליך כולו, שלבאחר שלב, מתבצע בצורה ידנית ולכן יש חשיבות למי שמבצע את הציפוי על גבי הרצפה. בעל המקצוע אותו תבחרו, יסייע לכם בהצגת הגוונים, הצבעים, הצורות והמרקמים, כדי שהחיפוי שייבחר יותאם באופן מושלם לצרכים שלכם. תוכלו לבחור באיש מקצוע בעזרת רשת האינטרנט או בעזרת אנשים שאתם מכירים, שביצעו את התהליך גם כן. יש היום כל מיני קבוצות בפייסבוק שעוסקות בבעלי מקצוע וכך יהיה לכם קל יותר לבצע את הבחירה.

בטוח שיעניין אותך גם:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
פופולרי באתר